Pranje mozga s pretpranjem

Napisao Valter.

Naletio sam danas na članak koji mi je privukao pažnju, jer imam klinca koji ide u školu i na dnevnoj bazi promatram kako mi dijete satima, u okruženju nad kojim nemam nikakav nadzor – biva tjerano da pamti nepotrebne i za dječji um opterećujuće podatke. Eto takav je režim već na (ne)djelu djeci u nižim razredima, vjerojatno kao priprema za građanski odgoj koji se uvodi u škole za 7. i 8. razred osnovne, te 1. i 2. razred srednje škole.

Izvor: http://www.vecernji.hr/hrvatska/gradanski-odgoj-se-od-jeseni-uvodi-u-skole-914927

Članak kaže da na tri donja pitanja djeca imaju jako loše odgovore.

Ma to je NEDOPUSTIVO! To se MORA POPRAVITI! Idemo u škole uvesti GRAĐANSKI ODGOJ!

Ja to vidim malo drugačije – djeci od 13, 14, 15 i 16 godina rušit će se prosjek ocjena, staviti ih pod povećalo, pozivati ih kod ravnatelja zajedno s roditeljima, označavati kao neprilagođene, slati ih na psihijatrijske procjene, propisivati im lijekove koji će im zatrovati um i tijelo, slati socijalna služba na vrata njihova doma,  ako djeca na pitanje:

Što je to građanin? – odgovore na primjer: ”Građanin je pravna fikcija stvorena s razlogom da se živog čovjeka uvjeri da je građanin, neživi entitet, i na taj način uvuče u ugovorni odnos sa vlastodršcem ne bi li mu ovaj na legalan, ali ipak nezakonit način isisao svaki novčić iz njegovog džepa kojeg se može dočepati.”

Što je to demokracija? – odgovore na primjer: ”Demokracija je sinonim za robovlasničko društveno uređenje koje se naziva slobodnim i gdje se živog čovjeka uvjerava da živi u najboljem mogućem društvenom uređenju, ne bi li vlastodržac od tog živog čovjeka na legalan, ali ipak nezakonit način isisao svaki novčić iz njegovog džepa kojeg se može dočepati.”

Kako funkcionira vlast? – odgovore na primjer: ”Vlast u stvarnosti funkcionira kao drumski razbojnik. Pod prijetnjom primjene nasilja i oduzimanjem imovine, slobode, pa čak i života, a uz podršku svojih pajdaša koji pišu zakone i upravljaju sudovima, od živog čovjeka na legalan, ali ipak nezakonit način isisava svaki novčić iz njegovog džepa kojeg se može dočepati.”

Pretpranje mozga je obavljeno na nama, a sada su na redu i naša djeca. Eon je napisao lijep članak u kojem je pojašnjeno – definicijom iz hrvatskog obiteljskog leksikona – što je to obrazovanje:

obrazovanje = proces umnog formiranja navika osobe na pokoravanje određenom poretku

Pitanje zapravo nije u tome što oni čine – već što ćemo mi po tom pitanju učiniti? Ipak je riječ o našoj djeci, zar ne? Ili njihovoj djeci? Čija su zapravo djeca? Ako proučite našu edukativnu platformu, uvidjet ćete da odgovor na pitanje ”Da li je moje dijete moje?” nije nimalo jednostavan …

Očito je da ću svoju (?) djecu na ova pitanja morati kvalitetno pripremiti i od indoktrinacije zaštititi objašnjenjima i odgovorima na pitanja poput:

Što je to živ čovjek, koja su njegova prava, koja je razlika između građanina i živog čovjeka, što živ čovjek smije a što ne smije raditi, što građanin smije a što ne smije raditi, koja je razlika između legalnog i zakonitog itd itd …

Veselim se tome – još malo pa će moji klinci biti dovoljno veliki za novu, od ministarstva obrazovanja neodobrenu – ali vrlo stvarnu – kućnu školu Istine. A ako me jednog dana u njihovu školu pozovu zbog neodgovarajućih odgovora na njihova pitanja za ispiranje mozga – TOM POZIVU ĆU SE ITEKAKO RADO ODAZVATI!

Jer nekako mi se čini da je i mnogim učiteljima svojedobno netko temeljito isprao mozak. Možda jednog dana zaista i dobijem priliku s nekim od njih otvoriti malu debatu o građaninu, demokraciji i načinu na koji funkcionira vlast.

Ljudi bježe od odgovornosti. Zato su im svi krivi za nešto – škola jer mu dijete ništa ne zna, doktor jer mu je cijepio dijete pa ovo najednom više ne priča, poreznik jer mu uzima 70% prihoda … nema kraja tuđoj krivnji, zar ne?

Odgovornost. Valja preuzeti punu odgovornost za SVE što činimo.

Do tada – pozdrav vrijednim učiteljima i profesorima – uz sugestiju (ako dopuštate) da proučite i da sami pronađete odgovore na to što je građanin, demokracija – i kako funkcionira vlast – prije nego što građanski odgoj postane obvezan u školama. Molim Vas samo jednu stvar – odgovore nemojte tražiti u udžbenicima odobrenim od ministarstva obrazovanja, jer odgovor na ta pitanja koji je istinit – u njima nećete naći.

Do tada – pozdrav i svim požrtvovnim roditeljima – uz sugestiju (ako dopuštate) da svi proučimo i dosljedno počnemo primjenjivati nešto što se zove KUĆNI ODGOJ, ako to već ne činimo. Neće nam djecu za život pripremiti škola, već to moramo uraditi mi sami. Mi smo odgovorni za njih dok ne porastu, i najveća zadaća i izazov za svakog roditelja je da svoju djecu učine SAMOSTALNIM i SVJESNIM ljudima.

Ako nas naši klinci često i neće voljeti zbog toga što ih ”gnjavimo” – naš posao smo obavili ako jednog dana ta ”gnjavaža”’ stvori SAMOSTALNO i SVJESNO ljudsko biće, koje se razlikuje od građanina. A razlika postoji – i ona je OGROMNA. I ne uči se u školi …

Oglasi
Ovaj unos je objavljen u Općenito. Bookmarkirajte stalnu vezu.

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava / Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava / Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava / Izmijeni )

Google+ photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google+ račun. Odjava / Izmijeni )

Spajanje na %s