Rješenje problema kolektiva

Napisao Eon.

Kada manji dio kolektiva počne iskorištavati veći dio zbog pohlepe i vlastite dobiti, zadatak većeg dijela kolektiva je da nenasilnim metodama vrati na put ka zajedničkom cilju taj manji dio kolektiva. U takvom slučaju manji dio kolektiva postaje podložan utjecajima izvana i razara kompletnu srž kolektiva.

Pogledajmo za primjer stanice u tijelu čovjeka koji je zaražen od raka. Zadatak većinskih zdravih stanica je da vrate tijelo u ravnotežu dok nema vanjskog utjecaja jer pod vanjskim utjecajem (unosom umjetne hrane u općem rječniku poznate kao ”nezdrava” i raznih napitaka osim vode), stanice raka se šire i time slabe imunitet kompletnome tijelu koje postaje podložno raznim bolestima. Sve je to zakon prirode ili zakon stvaranja.

Prenesimo sada malo stvari na stanje na Hrvatskoj zemlji. Manji dio kolektiva koji obitava na Hrvatskom području, bez obzira na ikakvu pripadnost ikakvom stanju uma (političkom, nacionalnom, vjerskom, narodnom, vlasničkom, radničkom…) potpuno se izdvojio iz većeg dijela kolektiva i iskorištava ga za svoje vlastite ciljeve umjesto da svi skupa idu ka zajedničkom cilju. Taj manji dio, uspio je čak i zavaditi veći dio kolektiva međusobno (navijači vs. navijači; prosvjednici vs. policija; LGBT vs. heteroseksualci; vlasnici vs. radnici; navijači vs. policija; policija vs. policija…) i doveo je do toga da veći dio kolektiva više uopće nema nade u ”bolje sutra”.

Najgore u svemu tome što je vanjski utjecaj na tu manjinu već odavno nazočan i drži pod kontrolom (u strahu) svakog pripadnika manjeg djela kolektiva. Kontroliraju se sa financijskim tokovima, nepovratnim financijskim i materijalnim sredstvima, jer njihovoj pohlepi kraja nema. Međutim ta pohlepa ne dolazi od njihove svijesti, ona dolazi od njihovog uma (ega) koji svijest ne može kontrolirati i koji je opran kroz obrazovanje.

Ajmo sada gledati sa očima djeteta koje još nije ”obrazovano” (obrazovanje = pedagoški proces intelektualnoga formiranja ličnosti; pedagogija = disciplina koja se bavi načelima, metodama i sredstvima odgoja i izobrazbe; disciplina = Stega, red, poslušnost = navika na pokoravanje određenom poretku; intelekt = um; ličnost = osoba; iz toga izvodimo, obrazovanje = proces umnog formiranja navika osobe na pokoravanje određenom poretku – definicije su iz Hrvatskog obiteljskog leksikona) Kako dijete gleda novac? Dijete novac gleda kao običan papir, što novac u realnosti i jeste. Realno gledajući novac je samo izmišljotina koja je u početku predstavljena kao dobra ideja za razmjenu ljudske energije uložene u stvaranje fizičkih stvari koje koriste ljudima.

Danas novac više nije sredstvo razmjene ljudske energije, nego je postao proizvod koji proizvode banke i za koji bankama uvijek morate dati više nego što ga dobijete, a samo banke imaju dozvolu da ga proizvode i to opet od koga? Od onog manjeg dijela kolektiva koji iskorištava veći dio. Logično gledajući ako Vi posudite nekome 5 litara vina, da li ćete tražiti da Vam vrati 7 litara ili 5 litara koliko ste mu i posudili, a vino može proizvesti svaki vinar i svatko tko ima vinograd.

Iz ovoga svega vidimo gdje se skriva problem, a imamo i rješenje tog problema.

Rješenje su nenasilne korjenite promjene u umu manjeg dijela kolektiva koji iskorištava veći dio putem reobrazovanja. Početni korak u reobrazovanju vrši se referendumom za korijenite promjene u Ustavu zemlje, osnivanjem ustavotvorne skupštine koja bi uvela promjene u Ustav, te davanjem novog Ustava na referendum, jer Ustav, da bi bio legitiman mora proći glasanje svih ljudi na zemljopisnom području Hrvatske, što do sada nije bio slučaj. Sve ovo, korak po korak, mora se sprovesti u maksimalnom miru i toleranciji bez ijedne kapi krvi i bez napada na ijedno ljudsko biće bilo koje pripadnosti bilo ćemu, jer sve proizlazi iz ljudske svijesti i jedino ljudi mogu vrijediti, sve ostalo je iluzija vrijednosti. Svijest kontrolira um, um caruje tjelesnom snagom, a snaga klade valja. Ukoliko se um ”obrazuje”, događa se da um čovjeka preuzima kontrolu od svijesti te misli kako je osoba, postaje podložan pokoravanju određenom poretku i kontroli vanjskog utjecaja, te sebe stavlja iznad ostalih, što gledamo vlastitim očima danas, svi oko sebe.

Put će iz umne percepcije gledišta ljudi koji su ”obrazovani” biti težak, ali trnoviti i težak put je jedini put za bolji život svih živih bića u Lijepoj našoj.

Oglasi
Ovaj unos je objavljen u Općenito. Bookmarkirajte stalnu vezu.

2 odgovora na Rješenje problema kolektiva

  1. Povratni ping: Pranje mozga s pretpranjem | OPPT Hrvatska

  2. želimir napisao:

    slično nešto pričaju i ovu u pokretu “zajedno”

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava / Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava / Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava / Izmijeni )

Google+ photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google+ račun. Odjava / Izmijeni )

Spajanje na %s