SVJETLO svjetlonošama!

Napisala Niara.

Prenesimo za trenutak duboko osjećajne riječi pjesme Lanterna na sadašnje stanje u našoj voljenoj zemlji i vidimo našu dragu, divnu Hrvatsku kao SVJETIONIK koji usprkos svih bura, juga i nevera, postojano svijetli u tami noći, s jedinom namjerom – da onima koji traže put kući – bude orijentacija i siguran vodič u mraku …

Neko vrijeme se činilo da se smanjio broj svjetionika na svijetu. Međutim, samo su se promijenili putevi kojima brodovi plove, kao i orijentacija za navigiranje. No, svjetionici su i nadalje na istom mjestu, tamo gdje su i bili, postojani – i još uvijek šalju svjetlo brodovima, od kojih samo još poneki koriste „stare“ puteve. S neznatnom obnovom i zamjenom starih sijalica za nove, jačeg napona – njihovo svjetlo može opet postati vidljivo za svih, kao orijentacija i siguran vodič u mraku …

I to SVJETLO imamo u sebi svi – upalimo ga.

I budimo SVJETIONIK, budimo SVJETLONOŠE koje „… more vavik čuva“

svjetionik-porerFoto: Lanterna
Tekst i glazba: Mirjana Bobuš, izvedba: Radojka Šverko
 

Lanterna

Puno let je prepasalo kad su nan te zeli
Ugasili drago svitlo, a nikad nisu smeli.
Škoj mi je zgubil dušu, još i sad mi plače,
Starac je ostal sam i moje mandrače.

Se nevere si kumpanjala i ribarske suze.
Grube ruke, mokre mriže, teške od rabote,
Kad bi još zasvitlila va buri i va jugu,
Duša bi mi se rascvala, kroz sve moje grote.

Zasvitli, zasvitli, bar još jedanput,
Zasvitli, zasvitli, odrini škurecu,
Zasvitli, zasvitli, da znan da si tu,
Da znan da si tu – moja lanterna.

Zasvitli, zasvitli, bar još jedanput,
Zasvitli, zasvitli, odrini škurecu,
Zasvitli, zasvitli, da znan da si tu,
da znan da si tu – moja lanterna.

Puno let je preletelo, a tebe više nima,
Ostali su samo zidi i jedna brižna stina,
A more te vavik čuva, razbija se o grote,
Da te vidin da zasvitliš,
Ja bin umrla od lipote.

Zasvitli, zasvitli, bar još jedanput,
Zasvitli, zasvitli, odrini škurecu,
Zasvitli, zasvitli, da znan da si tu,
Da znan da si tu – moja lanterna.

Zasvitli, zasvitli, bar još jedanput,
Zasvitli, zasvitli, odrini škurecu,
Zasvitli, zasvitli, da znan da si tu,
da znan da si tu – moja lanterna.

La, la, la, la, la, la, la, la
Da znan da si tu, moja lanterna …

http://www.youtube.com/watch?v=Eq9MjCXLWoo

Oglasi
Ovaj unos je objavljen u Općenito. Bookmarkirajte stalnu vezu.

Komentiraj

