Pismo čitatelja H.

Hvala svima!

Draga braćo i sestre!

pomoću vaše stranice, vaših tekstova, radio emisija na radio liberumu, vašeg rada i truda ja već tjedan dana ŽIVIM punim bićem od krvi i mesa!

Preslušao sam i prenio na papir sve vaše emisije kako bih mogao učiti. Engleski mi šteka, ali učim. Vaša platforma je čudesna sa toliko znanja, iskustva i uputa!

Većinu sam isprintao i  sada učim i usvajam. Premda je teško, kao i prvi koraci, kao i prva vožnja biciklom …

Sretan sam potpuno, otkrio sam disanje, pisanje, mišljenje, život, odnose … hodam uspravno, bez straha u čudesnoj LJUBAVI S a ljudima i Stvoriteljem.

Hvala vam Dragi Prijatelji!

Jest, bavim se biodinamičkom poljoprivredom, žena je rađala djecu kod kuće, nismo i ne namjeravamo cjepiti djecu (kao i dosta naših prijatelja), planiramo se odseliti na selo i živjeti samodostatno … to je bilo puzanje za mene u odnosu na ovo što mi otkrivate i što doživjeh!

Noćima ne spavam samo učim, čitam, slušam, a nisam umoran nego Budan i svjež, pun ljudske Iskre Života!

Nedavno sam položio vozački, te želim imati svoj auto sa svojim tablicama i svojom dozvolom, želim živjeti život bez ikakih ugovora sa korporativnom osobama i preduzećima:-), želim da djeca i žena budu slobodni i neovisni, potpuno Božji u dodiru s božanskim ljudima, braćom i sestrama!

Eonima čeznem za ŽIVOTOM, a SADA, nakon što mi otkrivate i dajete … ja sam SLOBODAN I U LJUBAVI

Ovo danas objavljeno mi je vrhunac, te ne mogah se suzdržati, a da vam ne napišem poruku!

s puno ljubavi i mira brat H* (editiralo uredništvo) obiteljskog prezimena N* (editiralo uredništvo)

Oglasi
Ovaj unos je objavljen u Općenito. Bookmarkirajte stalnu vezu.

Jedan odgovor na Pismo čitatelja H.

  1. Niara napisao:

    Hvala brate H… za tvoje otvoreno srce puno ljubavi
    Hvala za tvoje iskrene, nadahnute riječi – kad duša spoznaje Istinu
    Hvala i svima onima koji sve to u sebi nose – još neoblikovano i neizrečeno
    Hvala svima onima koji u sebi nose još neostvarene snove i ideje – koje samo čekaju taj zadnji, odlučujući poticaj – da nabujaju u svoj svojoj veličini, snazi i ljepoti i pretvore se u nezadrživu lavinu OSTVARENJA
    Poštujmo našu Zemlju, ovaj jedinstveni, neponovljivi dar od Boga – i poštujmo Darovatelja
    Poštujmo sav Život – i poštujmo Stvoritelja
    Poštujmo DRUGE – poštujmo SEBE

Komentiraj

