Sloboda – kojim putem koračati?

Ne postoji put do slobode. Sloboda je put.

Pokušati ću pojasniti – samom izjavom da idemo prema slobodi potvrđujemo naš robovski status. Boriti se za slobodu znači da je nemamo. Ono što u SVIJESTI našoj treba probuditi, umom shvatiti i srcem prihvatiti jest da mi jesmo slobodni. Takvi smo rođeni. I kada uspijemo to osvijestiti svim svojim bićem – prestajemo se boriti i počinjemo prakticirati našu slobodu – na način da onima koji našu slobodu pokušavaju uzurpirati uskratimo pravo da to čine.

To znači da smo na oprezu 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu – jer pokušaji uzurpacije naše slobode dolaze iz mnogobrojnih pravaca. Koračati putem slobode nije nimalo jednostavno, i čestitam od srca svima koji su odlučili tim putem krenuti.

Želio bih Vam reći da je putovanje moga bića bilo prepuno izazova u zadnjih godinu i pol dana i znam da me mnogi izazovi još čekaju na mome putu.

Želio bih Vam reći da sam na svom putu susreo mnoge ljude sa istim plamenom u srcu koji su osnažili moju namjeru da ustrajem i hvala Vam, braćo i sestre, od srca na tome. Ljudi sa svih strana svijeta. Naša web stranica je zajednička kreacija ljudi sa gotovo svih kontinenata naše planete.

Želio bih Vam reći da niste sami. Makar se često na našem putu tako osjećamo ima i drugih koji istim putem koračaju ali ne znamo da postoje jer možda neko brdo priječi pogled na njih i njihov put … ali siguran sam da će se naši putevi jednom susresti i tada ćemo barem neko vrijeme putovati zajedno i dijeliti naša iskustva.

Meni se to dogodilo i zahvalan sam na tome jer sada znam da nas ima mnogo, i znam da su naši putevi krenuli iz nevjerojatno različitih početnih točaka.

Želio bih Vam reći nekoliko riječi o njima, jer naša se družina sastoji od vrlo različitih ali opet sličnih ljudi. Riječ je o ljudima koji na različite načine svoju slobodu objavljuju svijetu.

Neki sade drveće.

Neki brinu s ljubavlju za nemoćne.

Neki traže informacije i istinu.

Neki te informacije dijele i šire medijskim prostorom.

Neki kreiraju dokumentaciju i koriste je kao papirnate mačeve koji sijeku iluziju bolje od najboljeg čelika.

Neki odbijaju dati svoju energiju iluziji. Radije se igraju s djecom.

Neki su podnijeli zahtjev za brisanjem iz registra birača.

Neki grade orgonske topove za razbijanje chemtrailsa i montiraju ih u svoja dvorišta.

Neki šalju pisma sudovima osporavajući njihovu nadležnost.

Neki kažu policajcima ”NE HVALA” kada ih traže dokumente.

Mnogo ljudi na različite načine djeluje i na taj način svoj Univerzum mijenjaju i šire svjetlost, daju nadu i otkrivaju istinu onima koji se tek bude iz iluzije.

Ima i ljudi koji djeluju na energetskom nivou stvarnosti i čast mi je što neke od njih poznajem. Iako je meni takav vid djelovanja poznat kao i neko špansko selo u Pirinejima, nešto što mi je teško pojmiti i shvatiti umom – ipak – moje srce zna i osjeća ujecaj njihova rada.

Predlažem da pogledate i srcem osjetite rad na njihovom specifičnom putu slobode, rad ljudi koje volim nazvati ”energetska ekipa” sa youtube kanala Lichtsamen kroz ova dva predivna video uratka:

Hvala!

Valter

Oglasi
Ovaj unos je objavljen u Općenito. Bookmarkirajte stalnu vezu.

Komentiraj

