Odgoj mladih nije samo zadaća roditelja

Primjer iz ove situacije nudi jasnu poveznicu sa svima onima koji nas, slobodne ljude ove planete, nametanjem ničim utemeljenog autoriteta žele staviti u manje vrijedan i podređen položaj. Odgoj mladih danas nudi nam sliku svijeta kakav će biti sutra i stoga, veliko ti hvala – sensei Mark Dihlone Stringfellow – što si podijelio svoje iskustvo sa nama. 

Napisao Mark.

U čast Urana koji je udvostručio energetski potpis Saturna, podijeliti ću razmjenu koju sam nedavno imao s gospodinom koji se smatrao dovoljno posebnim da se ubaci ispred mene i mog prijatelja dok smo čekali u redu za igru. Išlo je otprilike ovako.

Prišao sam u domet sluha tog mladića i tiho upitao.

”Oprostite, jeste li Vi posebni? Pod time mislim, kada ste bili stvoreni, da li je Stvoritelj u Vas ugradio osjećaj da ste posebni i iznad svih ostalih?”

Ustuknuo je i pogledao me prilično zbunjeno, što me potaknulo da dublje pojasnim kako sam ga zapravo želio prosvijetliti pa sam dodao,

”Pa onda, dopustite da se predstavim. Moje je ime Mark Dihlone Stringfellow. Ja sam stvoren sa svrhom da prizemljim one čiji je duh nadut i učinim skromnim sujetan um. Stvoren sam kako bih osporio one koji žele vladati te sam rušitelj onih koji žele kraljevati. Dana vam je prva lekcija, mladi gospodaru. Želite li da nastavimo prema lekciji drugoj?”

Tek je tada moj mladi prijatelj napokon pronašao svoj jezik i prozborio,

”Koji je tvoj problem, frajeru?”

Želio sam da i moj odgovor bude jednako vješt, ali morao sam se zadovoljiti samo sa,

”Pa ovako, frajeru, ubacio si se u red ispred nas ostalih koji čekamo i samo sam pokušao otkriti da li smatraš da si iznad ovih skromnih ljudi pa si stoga sam sebi dodijelio poseban tretman i zaštićeni status.”

Zatreptao je u neshvaćanju, što je uobičajeno među današnjom mladeži (za ovo krivim obrazovni sustav) s ograničenim rječnikom i sa još manje životnog iskustva. Prirodno sam stoga morao nastupiti na više vizualan način i pritom zauzeti prkosan i jasno obrambeni stav i reći,

”Dobro, idemo na lekciju dva. Ovo je trenutak u kojem ću te osramotiti tako što ću te fizički poniziti pred tvojim prijateljima. Ili se možemo ponašati kao civilizirani i napredni ljudi kako bismo postigli obostrano razumijevanje. Što će biti od te dvije stvari?”

”U redu, starče. Skužio sam. Vratiti ćemo se na kraj reda.”, odgovorio je mladić ljutito.

”Mudra odluka, mladi gospodine.”, ponudio sam opet svoje misli dok su odlazili.

”Služite na čast svojoj vrsti. Neka Vas Božica obasja svojom mudrošću i da Vam svjetlost. Idite, i živite u miru.”

I nakon toga, pljesak ruku proširio se među ostalima koji su čekali u redu, kojima sam se naklonom zahvalio na toj nagradi. I da, igra je bila jednako tako dobra.

Oglasi
Ovaj unos je objavljen u Općenito. Bookmarkirajte stalnu vezu.

Komentiraj

