Često postavljana pitanja naših čitatelja

Na našu facebook stranicu koju možete pogledati OVDJE pristiglo je pitanje vezano na naš članak koji možete pročitati OVDJE – a koje nije prvo takvo pitanje koje je došlo do nas.

Stoga smo odlučili objaviti ovaj članak kojim ćemo pokušati odgovoriti na pitanja koja nam pristižu u sve većem broju.

Pitanja nam dakle stižu raznim kanalima, uglavnom tražeći nekakvu potvrdu da strategije u pristupu dijelovima zakonski poništenih robovlasničkih sustava, od kojih su banke, korporacije i korporativne ”vlade” samo jedan, makar značajan dio – ZAISTA DJELUJU.

Svi mi svojim očima vidimo da oni i dalje funkcioniraju kao da se ništa promijenilo nije.

Međutim – oni ZNAJU da se SVE promijenilo ali ne znaju što da rade u vezi s time pa dopuštaju da ih voda nosi ne znajući gdje će ih odnijeti.

Pogledajte što čine – njihovo djelovanje odaje sve znakove da je riječ o zvijeri u samrtnom hropcu. Pokušavaju isisati zadnje djeliće energije iz onih koji je zapravo jedini imaju – a to su živa ljudska bića. To smo mi.

Dakle pitanje je glasilo:

Je li netko kod nas uspio osporiti kredit na ovaj način ?

Odgovor na našoj facebook stranici:

Više postupaka je u tijeku.

Budući da banke ili kartične kuće nikada neće poslati dopis koji kaže ”DA VI STE U PRAVU” ne možemo 100% potvrditi da je neki od postupaka uspješno okončan. Banke ili kartične kuće jednostavno će otpisati navodni dug i o tome vas neće nikada obavijestiti jer ne žele ostavljati svoj sluzavi trag za svojim nečasnim radnjama.

Trenutno možemo potvrditi da je vjerojatno jedan slučaj koji je kombinirao seriju pisama koja se djelimice baziraju na ovim pitanjima iz objavljenog članka – pisma pogledati OVDJE – i OBAVIJESTI IZ ULJUDNOSTI koja im je poslana kao odgovor na njihovu ponudu za zasnivanje novog ugovornog odnosa lukavo ga nazvavši Rješenje o ovrsi – OBAVIJEST IZ ULJUDNOSTI pogledati (ili skinuti) OVDJE – rezultirao tišinom koja traje više od mjesec dana od strane dvoje ljudi unutar kartične kuće te njihovih plaćenika – odvjetnika i javnog bilježnika koji su također dobili OBAVIJEST IZ ULJUDNOSTI.

A tišina je iz perspektive OBAVIJESTI IZ ULJUDNOSTI jako dobra stvar.

Važno je spoznati svojom sviješću da je sustav, korporativne vlade od kojih je hrvatska vlada i sve što se ispod nje nalazi samo jedna od 194 takve korporativne vlade na svijetu – ZAKONSKI UKINUT I PONIŠTEN, što je valjano zabilježeno i o čemu su oni propisno obaviješteni. To što se oni i dalje prave nevješti, ne znači da im se ne može reći: ”ČUJ JEL IMAŠ ZAKONSKI VALJAN UGOVOR SA MNOM? AKO NEMAŠ, DOVIĐENJA.”

Vi ste, braćo i sestre, oni koji imaju svu snagu i vrijednost u sebi a iz čega sve proističe.

Ako to spoznate – strah, sumnje i dvojbe ustupiti će mjesto ljubavi i odlučnom djelovanju, onakvom djelovanju kakvo primjenjuju slobodni ljudi, što svi Vi jeste.

Da li Vam MI moramo dokazati da ste istinski slobodni?

Istražite sami SVAKI članak, SVAKI link i SVAKU informaciju ponuđenu na našoj stranici, i donesite sami sud o tome što Vi jeste i što ćete u skladu sa time učiniti.

Nitko osim Vas neće Vam slobodu podariti jer previše je vrijedna da bi se dijelila kao poklon.

Lakše je kad spoznate svojom sviješću da zaista jeste slobodni, pa one koji Vam slobodu pokušaju ograničiti ili je oduzeti svojim djelovanjem satjerate u mišju rupu možda čak jednom jednostavnom upitnom rečenicom:

”Pokažite mi prema kojem se ja to zakonu moram podvrgnuti Vašoj volji, ili mi pokažite mojom rukom potpisan Ugovor između Vas i mene kojim sam se ja odrekao svojih prava koje sam stekao rođenjem? Ako ne možete, hvala Vam lijepa i doviđenja. Ja s Vama nemam nikakva posla niti prema Vama imam bilo kakve obveze.” 

Sve što mi volonteri OPPT Hrvatska za Vas možemo učiniti jest ponuditi Vam informacije koje sami znamo a koje smo saznali i usvojili igrom slučaja prije Vas.

Što ćete s tim informacijama učiniti nije na nama, već na Vama.

OPPT je svakoga od nas doveo u poziciju pune osobne odgovornosti.

To znači da ste sami za sebe – potpuno odgovorni.

Dakle ono što mi na ovoj stranici činimo, činimo od srca. Nitko nas ne plaća. Sve smo sami uradili kako bismo ove informacije doveli do Vas.

Svi smo mi braća i sestre. To je ono što ljudi čine za svoju obitelj.

Oglasi
Ovaj unos je objavljen u Općenito. Bookmarkirajte stalnu vezu.

Komentiraj

